روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

نرم افزار مفاتیح الجنان و قرآن برای موبایل

دو نرم افزار اسلامی دیگر برای موبایل، ادامه مطلب را ببینید...

نرم افزار مفاتیح الجنان

نسخه دوم نرم افزار کلیات مفاتیح الجنان به همراه ملحقات ،حاشیه ی مفاتیح و چند سوره از قرآن کریم نیز عرضه شد. در این نسخه فونت نرم افزار خوانا ترشده و قابلیت های جدیدی نیز به نرم افزار اضافه شده است که از جمله آنها می توان به فیلتر کردن فهرست ها، افزودن دعاهای مورد علاقه به بخش فهرست من و دسترسی سریع به ادعیه اشاره کرد. این نسخه از صفحات لمسی نیز پشتیبانی می کند.

علاوه بر اینها امکان بزرگنمایی نرم افزار ونیز امکان استفاده از فونت بزرگتر برای اسکرین های بزرگتر هم فراهم شده است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان درج نشانی در فهرست و متن مورد نظر و نمایش شماره خطوط و امکان پرش به خط مورد نظر می باشد. تنها عیب این نرم افزار مانند نسخه اول آن عدم امکان استفاده از کلیدهای گوشی به جای دکمه های جهت نما می باشد ولی در مجموع یک نرم افزار فوق العاده محسوب می شود.

حجم فایل: MB 1.6

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.


نرم افزار قرآن جیبی 0.9.5

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های قرآن کریم است و شاید بتوان گفت که بهترین آن هاست. در این نسخه امکان جستجو نیز در نرم افزار گنجانده شده و با حذف نوار ابزار صفحه نمایش قرآن بزرگتر شده است. این نرم افزار توانایی علامتگذاری و علامتگذاری حداکثر سه بخش را داراست و تقریبا روی تمام گوشی هایی که قابلیت پذیرش حجم آن را داشته باشند نصب می شود. تنها اشکال وارد بر این نرم افزار عدم امکان پرش به جزء و حزب مورد نظر است که امیدواریم در نسخه های آتی برطرف شود.
حجم فایل: KB 310

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.


منبع: همراه افزار

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 11:04 ب.ظ

با تشکر از شما ولی به نظر من کل مفاتیح نبود
اما با این وجود خیلی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد